joi, 25 iunie 2009

Ce faci,durere ?



Ce faci,iubire ?
De ce ma-ntepi atata ?Te simt greoaie,sangele curge in dare
Prin vene se scurge ,taraste-l prin cuget
Omoara –l de vrei dar opreste-te

Ce faci durere ?
O neagra crezare
Ah,te rog termina
Imi negi orice urmare
Lasa-mai fericirea deplina

Pleaca ,agonie,fa-te in extaz
Si lumineaza-mi intunericul dintre coaste
Ah ! Agonie,tu dai in necaz
Si-mi irosesti si viata ramasa

Si de mor,atunci,in moartea ramasa
Te voi lua cu mine,minte bolnava
Anarhia dispare,cand durerea-i ramasa
Si te tine drept pe picioare

Si imi sufoci de vrei orice crezare
Si-mi infig o lumanare aprinsa in vene
Uite durere ! Te-nfrang prin durere
O ! Falsa iubire distrasa

Moment de tacere,te-arati gingasa
Sub forma unei flori in toi de primavara
Imi bati in geam si te-ndepartezi usor
O,dulce durere,in mine striga in ropot iubirea

De ce pleci,iubire ?
Si dai in durere,cand durerea e demult apusa
“Hai vino!” imi strigi cu pumnul causa
Tinut la gura ta blanda

Deschid geamul si sar sa te prind
Dar iubirea-i o durere si-un scancet
Pe umedul asfalt ,zdrobit,ma preling
Cu tine razand,biata hiba zadarnica din cuget


Postat de Andrei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu