luni, 6 iulie 2009

Visare



Ma aflu intr-o camera…o camera stramta…spatioasa…nu-mi dau seama.O lumina se aprinde brusc de undeva din stanga mea.Ma orbeste.
Stau culcat pe podea.Ba nu…nu exista podea.Stau in picioare,in gol.Unde sunt ?
Totusi,ma linisteste vocea ta.Vine din toate directiile.Nu,acum tipi,de ce tipi?Nu mai tipa !Ma dor urechile…capul…tot !
Adie o briza suava din spate.De jos cred.Sau sus.Acum soptesti ceva indescifrabil.Totusi,imi dau seama ca e un cantec.Un cantec trist,sumbru.Termina !
Si stinge te rog lumina ! Te rog…
Simt cum spatiul acesta se invarte cu mine.Ciudat.Te vad.Te vad clar,esti in fata mea.Ce faci ? NU ! Ana nu ! De ce te omori ? stai…stai !
Un stol de vrabii !Vad,nu…simt defapt,un stol de pasari.Ciripesc.O iau razna.Imi rod carnea de pe oase.Incetati !Un sunet distorsionat,afon ma patrunde.Ma distruge
Ce-i cu mine ?
Camera capata podea.Se construieste singura,cat ai clipi.Are viata.Ma asez fara voia mea pe ea.Incerc sa stau in picioare desi ma simt greu,parca sunt umplut cu plumb,desi atat de gol pe dinauntru.Si tu ? Tu ai plecat din nou ? Unde esti ? Spune-mi unde esti.Uite-te,acolo pe podea…creste iarba langa tine..ce doamne ?Camera se transforma incetul cu incetul intr-un pisc de munte.Ii vad sfarsitul.Ma agonizeaza.Nu ! Pleaca de langa mine,nu esti ea.Lasa-ma ! De ce te apropii ?
Prapastia se muta in spatele meu.Adorm brusc.Cad pe stanca.
Ma trezesc pe jumatate mort.Vrabiile au plecat.Toti au plecat.In sfarsit sunt singur !
Sau cel putin asa cred. »Uite-te in spate « .Vocea…vocea e a ei.Ma intorc si o vad zambind,zambind morbid spre mine.
“Ce vrei?” o intreb,fara sa imi deschid gura. »Pe tine te vreau,inapoi,iubitule ».
Nu ,nu e ea. »Pleaca.Te rog pleaca «
Suspina.Si,amintindu-mi de toate clipele petrecute impreuna o intreb « Tu crezi in iubire ? »
Un moment apasat de tacere se asterne pe acel varf de munte,dupa auzindu-se decat un bubuit surd,indepartat.

Postat de Andrei
As vrea sa anunt ca aproximativ o luna eu nu voi mai posta nimic...defapt visatorii intra in vacanta totala cam o luna...vor mai exista doua postari pana atunci,una a lui Whisper si una a Claudiei.Revenim,deci,in luna august cu un teanc de proze si poezii si formatii si istorisiri care o sa va intereseze...Vacanta placuta si voua !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu