sâmbătă, 4 iulie 2009

dulce e durerea bauta dintr-un pahar de vin, intr-o camera goala, gustata de pe buzele unui vis mort.
am simtit durerea ingrozitoare cum imi apasa pieptul, de parca un pian imens ar fi cazut pe mine. astfel m-am sufocat incercand sa pronunt cateva cuvinte. am sfarsit printr-un scancet. m-am zbatut in pat cateva ore sperand sa adorm.inutil.
intr-o camera tarata de schizofrenia mea care imi bantuia capul si ma transforma, am tipat cat m-au tinut plamanii, caci nu era nimeni acolo. camera goala, alba. am urlat si mai tare, auzind cum tipatul nu trece de peretii reci de care acum imi prindeam mainile pline de sangele unei rani prea mari si vechi incat sa mi-o amintesc. stiu doar ca sangera. oh tu, dulce durere! dulce e visul unui copil considerat nebun...ingroapa-ma in soapta ce m-a facut sa strig, linge-mi durerea.
violeaza-mi auzul cu o judecata crunta. du-ma in agonie. ramai te rog, acum...sa ma vezi asa cum ti-ai dorit.
mintea mea complet distrusa de gandurile care vorbea atat de tare...nici muzica nu le mai acoperea. si tu...eu! in disperarea mea ma strangeam de gat. am plans, in hohote am plans stiind ca asta e ce mi-am dorti? asta am vrut? am tremurat si mi-a fost frig. tu nici macar nu ai stiut. du-te dracu'!







imi cer scuze pentru lipsa de inspiratie cu care am scris asta.
postat de Whisper



apropo, am spart o sticla de whiskey cand am batut la usa ta. tu, evident, nu mi-ai raspuns. sper sa nu te supere cioburile ramase acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu